sobota, 10 listopada 2012

list 4-to klasisty.

Polecenie: napisz list w którym zareklamujesz Wieliczkę.


Wykonanie całkowicie moje. Pismo mi się znacznie zmieniło. No i może dodatkowo, gdyby ktoś nie był w stanie przeczytać to może przepiszę :

Kochana Babciu,
proponuję abyś wybrała się do Wieliczki.
Wieliczka znajduje się w pobliżu Krakowa, a Kraków jest w województwie małopolskim. W Wieliczce pod ziemią jest kopalnia soli i dużo kaplic np. "Kaplica Świętej Kingi". Znajdują się około 100 metrów pod ziemią. W pewnym miejscu w Wieliczce jest źródełko, z którego wypływa bardzo słona woda (jest czysta). Proponuję Babci również zwiedzenie muzeum w Wieliczce, są tam: różne makiety i sprzęty. Jeśli się Babcia zmęczy może "wpaść" do solnej kawiarni. Są tam też sklepy. Pod koniec wchodzi się do solnej windy i jedzie w górę.
Najserdeczniejsze życzenia.

Jestem z siebie dumna, kiedy wczoraj trafiłam na ten zeszyt i przeczytałam. Mając taką wiedzę w tym wieku. ; ]]. Później mama poszła spytać za kare młodego jakie kaplice są w Wieliczce. ; ]

2 komentarze:

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d