piątek, 13 września 2013

dwa wpisy . 1 .

Zacznę dzisiaj tak lajtowo wpis. Piątek trzynastego był dla mnie dziś przychylny . ; ]
Nie wspominam o tym, że nie mogę wyjść na dwór, a coś chciałabym zrobić. No mniejsza.
Ten wpis chciałam poświęcić na kopię pewnej rozmowy .

Ja
jakie dzięki
mówi się:
21:51
Dominika
arigatoo gozaimasu
21:51
Ja
szczerość mego serca przekazuje ci droga o pani swe podziękowania w stosunku do twej chwalebnej postaci
21:52
Dominika
haha xdd
cóż za wielkie podziękowanie muszę ci złożyć xd
21:52
Ja
powtórz formułkę xd
21:52
Dominika
powtarzać to mi sie nie chce xd
ale ci moge skopjować
szczerość mego serca przekazuje ci droga o pani swe podziękowania w stosunku do twej chwalebnej postaci
xdd
21:52
Ja
xdd
21:53
Dominika
Czy cieszysz się wielce o pani z moich pięknych skopiowanych podziękowań za twoje dary?
21:54
Ja
dzień zbliża się ku końcowi , me dobre serce nie będzie wymagało od twojej niewielkiej duszyczki czynów , na które godzina ta nie przystoi .
21:56
Dominika
może duszyczka i niewielka, ale serce za to wielkie i z niego serdecznie dziękuję za okazanie swych względów.
21:57
Ja
podziękowania zostały przyjęte .
21:59
Dominika
na całe szczęście, bo już się bałam że mój język i mowa moja mogłyby zostać odrzucone.
22:00
Ja
hahahahah ; d
ja to kopiuje xdd

To teraz drugi wpis . Muszę nadrobić . ; ]]

1 komentarz:

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d