poniedziałek, 2 grudnia 2013

plus

Tak , dzisiaj jest już to drugi post w moim wykonaniu, chociaż pierwszy nie posiadał zbyt dużej wartości tekstowej.
Teraz trochę nadrobię. Jednak chodzi mi głównie o to, że patrząc na statystyki z poprzedniego roku, trochę lepiej mi szło. Mam do nadrobienia ok 60 postów, co przecież nie jest dla mnie wykonalne, bo komu by się chciało?
Ale te kilka niewielkim wpisów mogę dorzucić , chociaż tyle mogę od siebie dać.
Po krótkim wstępie mogłabym zacząć opisywać swój niesamowity dzień nie różniący się niczym, od dnia wczorajszego (może tylko tym, że dzisiaj byłam w szkole). Ale dochodzi też fakt, że niewielu ludzi interesuje się w ogóle moją egzystencją, więc nie będę psuć nią tej niezwykłej atmosfery (gdzie mogę z wami nawiązać jakiś mentalny kontakt).
Aa. I gdyby ktoś z czytujących właśnie tą stronkę miał ochotę do mnie napisać czy coś, to bardzo chętnie z nim mogę o czymś porozmawiać. Dzisiaj jestem przychylna wszelkiej ludzkości . ; D


1 komentarz:

  1. okey xd Zrobię coś niepowtarzalnego i niezwykłego xd Napisze do cb jutro o.o

    OdpowiedzUsuń

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d