niedziela, 29 lipca 2012

Anime. Alice. Ichigo. Yu. ; ]

Tak dzisiejszy wpis w większości poświęcę anime. I jak głosi tytuł posta w tej kolejności przedstawię postacie i ich anime.

A więc najpierw Alice. Jest moją ulubioną bohaterką. W Młodzi Wojownicy była dość trudną postacią, ale i tak ją lubię. W Nowej Vestroi chociaż mało miała występów, to odcinek 37 oglądałam 3 razy. ; d, gdyż powróciła dawna Alice i ktoś jeszcze. ; ] No i w drugiej serii podobało mi się że wstawili Lynca. Ale to chyba na tyle, bo seria się skończyła, a jego nie zawrócili. Więc już chyba po nim... A w Najeźdźcy z  Gundalii ma jej podobno wgl nie być to ja już dalej nie oglądam. Bo po co? W takich anime tylko się nawalają. I to się tak niemiłosiernie ciągnie. Dobra idziemy dalej:

Ichigo. Kiedy skończyłam Nową Vestroie nie bardzo miałam co robić. Szukałam czegoś nowego ale jakoś nie umiem chyba znaleźć. Myślałam o Naruto. Ale to nie dla mnie. Ten co wygląda jak pół kot mnie wkurza -.- . Więc zasięgnęłam po Bleach. Ale kurde. To też się zaraz kończy. No nie wiem... >.<

I na końcu Yu. Postać z serii Metal Masters. I chyba Fusion też, ale nie ma tłumaczenia o_O. I mi się trochę nudziło, więc mam tutaj jego rysuneczek. Jest jedną z moich ulubionych postaci. Bo on jest taki najsłodszy z nich wszystkich. ; ]] . I ma Libre. < 3


2 komentarze:

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d