sobota, 21 lipca 2012

Zmiany.

Lekki remont na blogu, co da się chyba zauważyć.? ; D
Jak również nazwa AnsWer mi się znudziła wolę teraz Nile - bohater anime. ; d

Nie będę wyczyszczać wpisów bo mogą mi się jeszcze przydać, ale zmiany nadejdą. A co do nazwy to też postanowiłam zostawić, bo po co mam mącić w głowach ludziom, którzy to jeszcze czytają. Ewentualnie tylko upomnę, że jeżeli z jakiegoś powodu wam po prostu nie zadziała, to zamian asnwer po prostu wpiszcie nile. No chyba że mi się jeszcze zmieni : D

Lekko nie wyraźne ale za to bardzo ładne. Nile . < 3

Jednocześnie postanawiam usunąć wszelkie zakładki, które tylko zaśmiecają moim zdaniem. Są to stare opowiadania i nic nie wnoszą. -.-  . Mam też zamiar skupić się bardziej na opowiadaniach, więc takowe będę wstawiać. Ale nie wiem czy mi się będzie wystarczająco chciało. Dobra. Pisze dalej "Dzieci Szkła" ; >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d