czwartek, 7 lutego 2013

dla zainteresowanych.

Cóż za nutka. ; D

Ale teraz bardziej przyziemnie, chociaż dalej w naszych wyimaginowanym świecie: ktoś kto kojarzy coś takiego jak "Złamany Artefakt" i pamięta, jak mój komputer uległ "zniszczeniu". No to dla nich informacja, że zostawiam to samo sobie, a na podstawie tego napiszę opowiadanie. Wiele rzeczy, które zawarłam u poprzednika dam tutaj. Na przykład wątek mistrza Shaarawy'ego ; to chyba mój najulubieńszy bohater, którego kiedykolwiek stworzyła moja wyobraźnia. : D
Główny wątek, czyli wskrzeszenie Pana zostawiam. Tylko tym razem nie robię ofiary z Vaynei, tylko dziecka, które dorośnie i bardzo nie będzie lubiło "drugiej części swojego serca".

I tak z dzisiaj. Czytałam Wiedźmina. Dowiedziałam się, że istnieją NIETOPYRZE i są one bardzo nie dobre. Tata śmiał się cały dzień. NIETOPYRZE rządzą!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d