niedziela, 10 czerwca 2012

dwa tematy.

Temat 1.

Jaaa!!! Remis. Włochy - Hiszpania. ! Casillas jak zwykle pięknie bronił, mimo iż nie miał zbytnich szans w akcji ze zdobyczną dla Włoch. Ale nie jest źle. Po 3 minutach Hiszpania odpowiedziała w pięknym stylu!!! Fabregas < 33 Miałam nadzieję że Torres przesądzi o wyniku. Próbował, próbował. No ale niestety nie wyszło.. Trudno. Dopiero pierwszy mecz. Nic nie przesądzone. Zaraz lecę na Chorwacja - Irlandia. Za kim tym razem jestem? Może za Irlandią, za te ich narodowe pieśni. ; D

A co do dzisiejszego meczu jeszcze. Brakowało mi Villi i Puyola. Do I połowy mecz był nawet nudny. Ale drugą nadrobili. Hiszpania faworytemm!


Temat 2.


A to moja dzisiejsza zdobycz. Chciałam "Nawałnice Mieczy". Ale w Pogorii nie było. W Plejadzie też nie. Ktoś im ukradł -.- I na całym śląsku brak owego egzemplarzu. Najlepsze że innych tomów to po 10 egzemplarzy. Taniec Smoków i Gra o tron aż z półek spadały... No, a żeby sobie to jakoś wynagrodzić. Zakupiłam dwie pierwsze części. ; D

2 komentarze:

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d