sobota, 16 czerwca 2012

Wakacje .

Dla mnie zaczynają się wcześniej,. ; D   . I z racji tego, że za trzy dni już zaczynam wszelkie podróże, to będzie mój ostatni wpis, póki nie wrócę. Nie mam pojęcia, czy bd mieć dostęp do komputera, więc tylko upominam.

Z dnia dzisiejszego:
- Polska - Czechy -> bd dobrze, najwyżej przegram te dwa piwa >.<

Jutro jadę do Krakowa na strzelnicę, więc też nie bd wpisu xd.

No i w środę jedziemy na obóz do Janowa. ; D - > bd fajnie. ; D

I tak wgl. Opowiadałam mamie jaką Kubuś ma bibliotekę domową, że aż się zgodziła, abym i ja sb zbierała! No w końcu ! JUPIIII. ; D

I nie mogłabym zapomnieć o pozdrowieniach dla ludzi, z którymi dane mi było spędzić wczorajszy wieczór. ; D . < 3

Coś jeszcze dodać na zakończenie, aby post był obszerniejszy? Hmm.
Wgl. to nie mam pojęcia jak ja dam radę tam obejrzeć Euro. Przecież Egipt nie w Europie. Może trafie na jakiś porządny kanał. Hehe. ; D

Więc pozostaje tylko:

ESPANIA ARRIBA! < 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d