niedziela, 21 października 2012

Dzisiaj. Wczoraj.

Jest pięć minut po północy. Miałam wstawić chibi. >.< . Ale teraz nie mam już na to siły. W zamian chciałam wstawić coś innego. Tak poszukałam i niech będzie to: kawałek piątej części destiny. Ostatnią modyfikację miał 2 lutego. Trochę tekst niezdarny, ale niech już będzie. ; >



Czym jest miłość?
Tak trudno ją zrozumieć.
Tak trudno poczuć.
Czy to wszystko można nazwać miłością?
 Nie… chyba nie.
Chociaż… wciąż nie rozumiem.
Lament serca?
Czymże on jest?
Jak go mam zrozumieć?
Nic nie wiem.
Czy to moje serce?
 Chyba tak.
Ale czy to jego lament?
 Nie... a może?
Ale czemu?
To było tak dawno.
 A może tylko mi się zdaje.
 Może to było wczoraj?
 Nie.
 Dawno…
Ale czemu wciąż to czuje?
 Przecież on odszedł.
 Odszedł?
 Nie jestem pewna.
Ale przecież tak dawno go nie widziałam… błąd.
Nie mogłam go zobaczyć.
Heh.
Śmieje już się sama z siebie.
Ale tu nie do śmiechu.
Nie mogłam go zobaczyć, gdyż… ale to było tak dawno.
Powinnam zapomnieć.
Tak.
Chciałam zapomnieć.
Ale serce?
Ono powiedziało mi „ N I E „ .
Kochało go?
Ja go kochałam?
On mnie kochał?
Kochał?
Czy kiedykolwiek się tego dowiem?
Nie mógł mnie kochać.
Zrobił mi T O.
Powinnam płakać.
Powinnam? Nie mogę.
To takie dziwne.
Nie jestem zdolna do płaczu.
Już nie mogę płakać.
Jestem…
Kim ja jestem?
A tak.
Wiem.
Moje imię to Meret!
Mama mnie tak nazwała.
Tak.
Kiedy to było?
25 lat temu?
Nie.
Tak.
Nie.
1000?
Tak.
Coś koło tego.
Nie pamiętam.
W końcu mnie nie ma.
Na pewno?
Nie.
Jestem.
Ale nie.
Kimś innym.
Jestem, chociaż mnie nie ma.
Czemu?
Czym jestem?
A.
Wiem.
To było wtedy.
[...]
Ładne wspomnienia.
Nie.
Nie te wszystkie.
Te z domu?
Najlepsze?
Chyba tak.
Późniejsze były tylko iluzją.
[...]
To ja byłam tą księżniczką.
To było moje królestwo.
Dużo zieleni.
Piękne.
Woda…
Było nawet morze.
Bez granic.
Ale mój dom?
Tak.
Teraz o nim mówię. [...]

2 komentarze:

  1. oo pamiętam jak kawałek 5 cz. puściłaś na Expressivo ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zaczęło to czytać to myślałam, że walne. ; o

    OdpowiedzUsuń

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d