sobota, 27 października 2012

Wypalanie,

Płyty. A jakże zacne hity znalazły się na mojej liście:

Weekend - Ona tańczy dla mnie
Wilki - Czystego serca
PSY - Gangam Style (młody prosił xd)
Piotr Rubik - Strażnik Raju

Michał Gielniak - Gdzie ty tam ja - ale na youtube nie umiem tego znaleźć

Michael Telo - Bara Bara Bere Bere
Micheal Telo - Ai Se Eu Te Pego

Maroon 5 - One more night
Maciej Silski - Gdy umiera dzień
Loka - Widziałem Ciebie
Loka - Prawdziwe Powietrze
Lemon - Będę z tobą
Lady Pank - Mój świat bez ciebie
Gustavo Lima - Ballada
Gotye - Calling Somebody
Enej - Tak smakuje życie
Enej - Skrzydlate ręce
De mono - Jak statki na niebie
Alanis Morissette - Guardian

Podoba się wam zestawienie? ; ] - w sumie nie moje klimaty niektóre, ale damy rade. ; ]

2 komentarze:

  1. hmm.. z tych wszystkich chyba najbardziej lubię:
    Maciej Silski - Gdy umiera dzień
    Gotye - Somebody that I used.. xd
    PSY - gangam xd
    i Piotr Rubik - Straznik raju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Micheal Telo - Ai Se Eu Te Pego
    Enej - Skrzydlate Ręce
    :)

    OdpowiedzUsuń

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d