wtorek, 23 października 2012

Wszystko.

i nic. Dzisiaj przewiduje spory post przy herbatce. ; ]


Dzisiaj na szybko narysowałam Hinatę, ponieważ muszę się uczyć mimow wszystko na geografie. "mendokse" - jakieś to kłopotliwe. ; o

A szybko o Hinacie? To bliska kuzynka Nejiego <to on w mojej kresce, i wyszedł mi troszkę lepiej>. Też ma Byakugana, ale i tak Neji jest lepszy. < 3 No i nie miałam takich kredek jakich ona potrzebowała.. ; <
W momencie w którym jestem w Ship.. to ona właśnie wyznała Naruto, że go kocha i próbowała go uratować. Lecz i tak skończyłam tragiczną śmiercią, zadaną przez Paina, czy jak kto woli Nagato.

To rysunek na dziś już jest, teraz dalej. Wgl to sb nie wstawiłam tu dawno żadnego swojego zdjęcia. A że zrobiłam to ostatnio na facebooku <szoook> , to wstawię je też tutaj:


No i przynajmniej wpis jest dłuższy, hęm.?

Jeszcze miałam dodatkowo o czymś napomnieć... hmm...

hmm...

to chyba było tooo:

 

Podoba mi się ten endening. >.<

I jeszcze jedno. Na facebooku mi po podesłali to przebranie:

  

 Chodzi mi tu bardziej o Konan. Masakra. Podoba mi się ta stylizacja. ;  >

1 komentarz:

  1. nom Stylizacja ładna ;] A piosenkę hmm.. chyba już gdzieś słyszałam. Tak samo jak i zdjęcie xd

    OdpowiedzUsuń

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d