sobota, 7 kwietnia 2012

Czytane - "Troja . Pan Srebrnego Łuku"

"Troja . Pan Srebrnego Łuku" Davida Gemmella. Przyznaję, że dawno nie sięgnęłam po tą książkę mimo, iż trzymam ją teraz na kolanach, gdyż uważam, że warta jest tego, aby ja opisać. Była moją pierwszą książką, którą dostałam. Chociaż wiem, że gdyby mój ofiarodawca wiedział jaką książkę mi dał, nie zrobiłby tego. Dostałam ją w wieku ok. 12 lat. Ale nie interesowała mnie, gdyż uznałam, że będzie to głupia książka historyczna. Dopiero w wieku 15 lat (czyli wcale tak nie dawno , pół roku temu) sięgnęłam po nią. Już z początku zdziwiłam się tym, czym sobą prezentowała. Nie jest to książka, dla ludzi z "małą" głową. Bardzo dużo bohaterów, wydarzeń, ciągły zwrot akcji. Do tego ocenzurowane sceny. Tak jak już wspominałam. Myślałam, że będę mieć do czynienia z książką historyczną. Natomiast Gemmell zrobił coś niesłychanego. Zmienił historię. Stworzył świat od nowa.

Troja to trylogia. Przeczytałam wszystkie części. A każda następna jest ciekawsza od poprzedniej. Nic innego mi nie pozostaje, jak zachęcić was do czytania. ; D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d