niedziela, 22 kwietnia 2012

the one beside us

tytuł mojego plakatu nawołującego, abyśmy MY, ludzie zjednoczyli się. Aby nie istniały między nami żadne różnice. Tak wgl to on podobno ma jechać na konkurs do Londynu, ale jeszcze nie wiem...

i dawno nie pisałam nic. po prostu nie mam humoru, aby coś względnego stworzyć. trochę szkoda... ale ciężko teraz jest.. ; (




To powrócę do plakatu: 

Widzimy napis IMAGINE - tytuł piosenki Beatles'ów (J. Lennona). Pośrodku Pacyfkę, jako znak pokoju. Dookoła niej przykleiłam malutkie flagi, na listkach. Obok fragment z piosenki Eimagine i jej ref po polsku. Niżej jak widać ludzi podających sobie dłonie. A prawie wszystko zrobiłam w atramencie. ; D

Tutaj owa Pacyfka w zbliżeniu...

Zbliżenie nagłówka..

 Druga zwrotka w oryginale, a refren po polsku. Trzeba pamiętać, że idzie do Anglików. Żeby tez coś zrozumieli >.<



1 komentarz:

  1. oo.. ładnie, ładnie ;d i że ci się chciało te flagi malować ;]

    OdpowiedzUsuń

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d