niedziela, 31 marca 2013

Czwarte, zazdrość

Tak. To ten wpis, na który czekałam od jakiegoś czasu. Poprosiłam wcześniej Dominikę, aby przekazała, że nie posiadałam (wówczas) laptopa i nie mogłam kontynuować wpisów. Lecz, jak widać znów go MAM i opiszę czwarty grzech.

CZĘŚĆ I

Zazdrość? Brak zaufania.

" 4 Nie będziesz czynił żadnej rzeźby ani żadnego obrazu tego, co jest na niebie wysoko, ani tego, co jest na ziemi nisko, ani tego, co jest w wodach pod ziemią! 5 Nie będziesz oddawał im pokłonu i nie będziesz im służył, ponieważ Ja Pan, twój Bóg, jestem Bogiem zazdrosnym, który karze występek ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia względem tych, którzy Mnie nienawidzą. " 

Mocna jest jako śmierć miłość, twarda jako piekło jest zazdrość. 

CZĘŚĆ II

Czyli teraz piosenka vocaloidów. Jest to najbardziej lubiany przeze mnie utwór w całej sadze, więc będzie mi miło jak przesłuchacie. ; ) I oczywiście tekst ; d



Na rogu ulicy Enbizaka, pewna kobieta ma sklep krawiecki,
Przez swoją niewinność i niezawodność jest bardzo popularna w swym sąsiedztwie.


Niestety oszukiwała sama siebie myśląc, że jest zakochana z wzajemnością,
”Jak to możliwe, że ma mnie, a nigdy nie wraca do domu na czas”


Muszę skupić się na swojej pracy, trzymam mocno nożyczki w jednej ręce.
Krawieckie nożyczki są pamiątką po mojej mamie, jeżeli dobrze je naostrzysz przetną wszystko.


Dziś miasto jest tak samo ciche i spokojne jak zawsze.
Zobaczyłam mojego ukochanego na głównej ulicy, kim do diabla jest ta kobieta  obok niego?!


Czerwone kimono idealnie do niej pasowało.  On wyglądał na szczęśliwego z ta piękną osobą. Nie mogłam znieść widoku tej dwójki razem więc szybko opuściłam to miejsce.


Muszę skupić się na swojej pracy, trzymam mocno nożyczki w jednej ręce.
Gorzko płakałam rozpruwając kimono.


W mieście panowała lekko dziwna atmosfera, wygląda na to, że ktoś popełnił zbrodnię.
Zobaczyłam mojego ukochanego na mostku, kim do diabla jest ta kobieta  obok niego?!


Mój ukochany wyglądał na smutnego, był w ramionach kobiety o ładnych włosach,
Turkusowy pas obi idealnie jej pasował. Ah więc to takie lubisz dziewczyny.


Muszę skupić się na swojej pracy, trzymam mocno nożyczki w jednej ręce.
Gorzko płakałam naprawiając obi.


W mieście panował strach, wygląda na to, że zbrodnia się powtórzyła.
Zobaczyłam mojego ukochanego w sklepie ze spinkami, kim do diabła jest ta kobieta obok niego?!


Kupował żółtą, ozdobną spinkę dla młodej dziewczyny.
Co on sobie myśli?! Czy on naprawdę nie ma granic?!


Muszę skupić się na swojej pracy, trzymam mocno nożyczki w jednej ręce.
Zastanawiam się; dlaczego moje nożyczki są zawsze czerwone?  Dziś też będę ciężko pracowała.


Nareszcie skończyłam moją pracę,
Jeżeli nie przyszedłeś się ze mną zobaczyć,
To ja przyjdę do ciebie.


Czerwone kimono, zielony obi.
Jeszcze tylko żółta spinka.
Teraz jestem w twoim typie.
I jak? Czyż nie jestem piękna?


Całe miasto jest przerażone, zeszłej nocy zabito mężczyznę.
Wygląda na to, że cztery osoby zostały zabite.


To dlatego, że on był nieuprzejmy.
”Jak się masz? Dobry wieczór.” Co to ma znaczyć?
Tak jakbym była kimś obcym.  Jakbym była obca!


Muszę skupić się na swojej pracy, trzymam mocno nożyczki w jednej ręce.
Krawieckie nożyczki są pobrudzone krwią, jeżeli dobrze je naostrzysz przetną wszystko.

PODSUMOWANIE

Do jutra , na "nieumiarkowanie".

1 komentarz:

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d