niedziela, 17 marca 2013

obiecuję...

Zrobiłam to wczoraj, dlatego dziś przekażę wam kilka słów od mojej osoby.
I jak to zwykle ja mam, zapomniałam, aby wybrać jakiś szczególny temat i pokazać coś ciekawego. Na chwilę obecną też ciężko jest mi coś wymyślić.

W ostatnich dniach nie mam za bardzo co porabiać, a mój smutny stan spowodowany jest wstrzymaniem emisji Fairy Tail, przez co moje życie traci kolor ; <
Jak mogli mi to zrobić... moje Fairy Tail . ; <<

Tak mi będzie go brakować...

Fakt, że mam jeszcze mangę, ale to nie czuję się tego samego. No i ten ostatni opening. ;d;d . A przecież takie walki czekałyby na przyszłość anime. Walka braci z lodu ( tak nazywam po prostu Greya, Lyona i Ul - rodzeństwem - sam Lyon niegdyś zasugerował, że robi to dla swojego młodszego brata (Greya) kiedy chciał poświęcić życie w jego obronie), walka trzech potężnych pań, o i Gazille walczyłby ze swym uczniem i oczywiście Laxus z Jurą ; >
Taki spojler... Ale po prostu nie wiem o czym za bardzo pisać.

I tu ostatni opening. ; <<



1 komentarz:

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d