czwartek, 6 grudnia 2012

12 mężczyzn z kalendarza


Oo. że ja ogląda takie filmy? tak tak. trzeba rozwijać swoje, jak? "horyzonty".
co do filmu? na początku myślałam, że bd sobie zdobywała mężczyzn co miesiąc, no raczej na to wychodziło. ale robiła tylko kalendarz i chyba na tyle z tego filmu. koniec.


teraz bardziej przyziemne sprawy. Mikołajki, dzisiaj? hmm. ciekawe jak tam mój prezent. ; ]
chciałam omówić tutaj kilka spraw dodatkowo, ale jakoś dzisiaj nie mam weny do zastanawiania się nad całością. tak samo z biologią. nie bd sie uczyć.. jutro.

no to koniec. a dzisiaj a autobusie, jak gościu się na mnie i Krzysia "lampił". nie normalne jakieś. i na koniec końców, mam cytat od Krzysiowiego brata: "MAMO, JESTEM ZADOWOLONY Z PREZENTU, ALE NIE TO CHCIAŁEM OD MIKOŁAJA" : DD

2 komentarze:

  1. hehe ;d czyli znaczenie snu po części się sprawdziło?

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa. dzisiaj. wgl zapomniałam o tym. ale wersja mojej mamy dość dobrze działała . ; D

    OdpowiedzUsuń

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d