sobota, 29 grudnia 2012

Czytane - manga - SWOT

Znalazłam dzisiaj nową mangę, która bardzo mi się spodobała. Niestety jestem nieszczęśliwa faktem, że autor przerwał jej kontynuowanie, gdyż według niego miała za niskie noty. A szkoda, bo jest bardzo dobra. A skoro mi się podoba, to znaczy, że najgorsza nie jest, coo? (no chyba da się zauważyć, że rzadko coś mi się podoba, coo?) . No i tak czytam mangę, która nie ma swojego zakończenia. Trochę uważam to za głupotę, ale ... Mimo to przeczytam do "końca". Jednak już teraz co nieco mogę o niej opowiedzieć. Zdecydowałam się już teraz będąc 7/20 - chociaż na mang.lib. było tylko do 5 rozdziału - bo o 20. bd film.

No to tak. Mamy chłopaka, ucznia liceum, klasa pierwsza. Kocha się uczyć, umie się bić, bardzo nerwowy i cholernie podobny do Ichigo!!! Ale mi się podoba jego kreska i teksty. Niekiedy jak coś powiedział, myślałam, że padnę. ; D
Później jest taki mało ogarnięty chłopiec, który upodobał sobie tego pana wyżej (mają tak trudne imiona, że ciężko mi jest je przeczytać, dlatego ich nie używam) . Chodzi w jakimś kasku i wgl taki jest troszkę dziwny.
Trzecia jest dziewczyna, która odchodząc od swojego gangu zaprzyjaźniła się z nimi. No i przez nią jakoby mają problemy. Ten świat gangów nie chce jej tego wybaczyć, a ten pierwszy opisany, bardzo ją kocha i za wszelką cenę będzie ją ratował.
To jest trójka bohaterów. Z opisu już raczej wiecie jaka będzie chyba fabuła. Więc, jest szkoła, w której tworzą się gangi. Walczą one ze sobą na śmierć i życie, i chcą dojść do jakiegoś TEPPEN (to takie centrum świata podziemnego). No i ta dziewczyna odchodzi od swojego gangu, chcąc się zmienić. Zbliża się do chłopaka podobnego do Ichigo i tak on jej broni.
Mamy też kilku innych przeróżnych bohaterów. Ale tylko dwóch zwróciło moją uwagę, ale opiszę tylko jednego - tego fajniejszego.
Mówią na niego "Maniak walk", coś takiego w tłumaczeniu, albo "broni" . W każdym razie ma dobrą kreskę i katanę, bez której nie umie walczyć. Wtedy zjawia się nasz przyjaciel od Ichigo i mu pomaga, bo jako para są świetnie zgrani. Jednak owy "Maniak" obiecuje mu, że kiedyś jego głowa bd do niego należeć. Ehh. xdd
Teraz z googli wstawię kilka skanów, może kogoś zainteresuje ich lekturą. ;d;d

Okładka mi się słabo podoba, ale dobra. No ten w czerwonych włosach to nasz bohater (prawda, że podobny do Ichigo? tylko ten miał pomarańczowe włosy) . Bohaterkę, ale nie wiem czy tak bardzo by przypominała Rukię. I ten tam z tyłu, nieco wkurzający.

Tu jest ten fajny gostek. Bardzo mi się podoba . < 3
Wgl kreska oby dwóch jest niezła. ;d;d







A z dnia dzisiejszego? Bardzo długi "spacer" z Dominiką.Wracałyśmy ze Sławkowa na nogach, aby sprawdzić jak niegdyś ludzie z naszej wsi dawali sobie radę. o_O

Kończę. Dobranoc, chociaż jest jeszcze dość wcześnie. ;d;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d