niedziela, 30 grudnia 2012

SWOT - opinia cd.

Myślałam, że rozłożę czytanie mangi na dwa dni, lecz okazało się to nie potrzebne. Zdążyłam (parę minut przed 00.00). Więc dzisiaj kończący, opiniujący postacie post. ;d;d
OO. Szukając imion postaci, aby post był bardziej szczegółowy natrafiłam na wiadomość, że zostały wydane dwa tomy, a chcę przypomnieć, że wczoraj przeczytałam wyłącznie jeden.
Manabizaki Kyou - to jest owy chłopak w czerwonych włosach. A więc jeszcze raz. Dyrektor szkoły, w której aktualnie się znajduje ściągnął go tutaj dla urozmaicenia sobie walk między dzieciakami. Chłopak nerwowy - strasznie. Ale o tym było wczoraj, więc idziemy dalej...
Z nim na obrazku moja druga ulubiona postać - Yamikura Koor. Fanatyk walk. Bardzo mi się podoba, a szczególnie jak zakłada czarną chustę na twarz. Niby jest sam, ale wiadomo, że jest w ich zespole xdd.
 
Hasuno Nene - niegdyś stała na szczycie pierwszorocznych. Ale odeszła od gangu, chcąc kontynuować naukę. Zbliżyła się tym samym do Manabizakiego. Zakochała się w nim. A on jej broni, bo stała się z początku głównym celem innych gangów.
Obok niej Iwashida - wkurzający niebo mały gostek. Uwielbia postać Manabizakiego, chociaż ten z początku go ignoruje. Zaprzyjaźniają się. No i Minabizaki ciągle go ratuje, bo wpada ciągle w jakieś kłopoty.
 Douchi - jeden z potężniejszych. Opanował Uwolnienie. Jakoś mniej go lubię, jednak postanowił dołączyć do drużyny Minabizakiego.

 Kirishima - kolejna postać która mi się spodobała. Gostek z bejzbolem xdd. Lubi sobie nucić xd. Też należy do czołówki potężniejszych, lecz jego problemem jest niezdolność Uwolnienia. Póki co nie potrafił go osiągnąć, dlatego czuł się dla grupy wyrzutkiem. Jednak w końcu Douchi go przekonał i został z naszymi.
I ostatnia kobieca postać. I siódmy członek ich bandy - Okiku. Przyjaciółka Hasuno (Hasuno pierwsza od lewej, Okiku od prawej). Niegdyś Okiku była dręczona w szkole, więc Hasuno nauczyła ją walczyć, co poniosło ze sobą konsekwencje. Za to właśnie Okiku ją znienawidziła. Jednak walcząc ze sobą Hasuno zaproponowała jej, aby dołączyła do niej i Minabizakiego. Ona się zgodziła. Zakochała się też w nim, jednak autor zaczął ją kierować ku Yamikurze, który ma do "niej" słabość. ; d

Ależ się rozpisałam. No cóż. Po prostu temat jest fajny, a ja lubię takie rzeczy. : DD

2 komentarze:

  1. hehe xd A jest na internecie juz ten drugi tom?

    OdpowiedzUsuń
  2. tak. okazało się jednak, że ja otrzymałam wersje połączoną. ; c

    OdpowiedzUsuń

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d