niedziela, 30 grudnia 2012

Czytane - manga - En Passant

Miało nie być dzisiaj kolejnego wpisu. Ale zaczęłam czytać kolejną mangę (wciąż trwającą) i skończyłam, na rozdziale ostatnio opublikowanym w polskiej wersji.
Kujou - niezwykle problematyczny bohater. Uważający, że tylko śmierć potrafi odciągnąć go od tego kłopotliwego świata. A czemu? Bo chciał się spotkać z ojcem, a skończyło się na tym, że wówczas przekazano mu moc Rentgena i przeznaczenie, że musi zostać Białym Królem. Opowieść nawiązuje do gry w szachy. Bohaterowie to odpowiednie figury. Czarnym Królem okazuje się brat bliźniak Kujou, więc sprawa się zaostrza. Ale czy Kujou wgl wie, że ma brata? Do tego jeszcze nie doszłam.
No i najważniejsza postać dodatkowa?
Dziewczyna!
Ryu.
Uratował ją z pożaru. On jej się bardzo przypodobał, więc może dzięki niej zmieni zdanie o życiu? Zobaczymy.
W mandze są jeszcze dwie postacie z nimi połączone. Pionek - sługa Kujou i chłopak z ich klasy zakochany w Ryu, ale go nie lubię, więc nie opisuje. ; pp

Bohater niezwykle mi się podoba. A teraz kończę, bo mój brat dręczy mnie, aby zagrała z nim w planszówkę z Toffifee . o_O

1 komentarz:

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d