środa, 19 września 2012

Biatlon.

A więc skoro Domi już napisała u sb o co wgl chodziło, to ja nie będę się już powtarzać. Ale uwaga! Znalazłam wyniki! JuuuHuuu! Nie jesteśmy ostatnie, nawet nie przedost. Yee. < 3

Ja:
czas jazdy: 1’04’18
punkty karne: 4
łączny czas:  1’08’18

Dominika:
czas jazdy:  1’03’57 (była lepsza o 21 sekund) >.<
punkty karne: 4
łączny czas: 1’07’57

Piotrek:
czas jazdy:  50.20
punkty karne: 4
łączny czas: 54.20

Karol:
czas jazdy: 43’47
punkty karne: 5
łączny czas  48’47

Więc jak by patrzeć na statystyki, to Domi w rankingu miała najwyższe miejsce, potem ja (o_O), później Karol i Piotrek. >.<

A parę zdjęć jako dodatek? no ok. xd


A tak wgl to teraz zacytuje Piotrka: "babcia Domi, mówiła, że pod górkę prowadziła rower, a ja jechałem bez przerwy, a i tak ma lepsze miejsce niż ja", ale ... babcia Domi , miała serio lepszy czas niż my, wiecie.? 

1 komentarz:

  1. No czytałam już właśnie o tej wyprawie na jabłka. :)

    OdpowiedzUsuń

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d