piątek, 7 września 2012

nowy dzień.


Walczący marzyciele. ; D


Tak jak się skończyło gimnazjum to jakoś mi się nie chce nowych wpisów wstawiać. AHH. Jutro na biatlon, to znaczy ja, Domi, Karol i Piotrek. Liczę na złoto. -.- . ; D

A co z nowej szkoły? Trochę tęsknie za Łęknicami, w końcu to była szkoła "przetrwania". ; D No ale... przynajmniej dzisiaj przywieziono mnie skuterem do domuu. ; D

Mam w zanadrzu pomysł na mangę, ale na prawdę nie mogę się na to zdecydować. Co do ZA, to jakoś też nie mogę się zebrać. A o PRZEZNACZENIU już nie wspomnę. Będzie pół roku jak ostatni raz otworzyłam. ..

A wgl. to może na szkole bd wpisy wstawiać. Mamy Wi-Fi. Szook, Łęknice zamykały wszystko co się dało >.<

Ale i tak jest dobrze. Cześć. !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d