piątek, 28 września 2012

notka uzupełniająca.

tak. otóż jak mówi sam tytuł tego posta, piszę tylko dlatego, aby nie mieć dużej zaległości. wierzę, że ludzie czytają tego bloga, więc chcę się postarać, aby nie zawiedli się na jego autorze.

dzisiaj pożyczyłam od Kubusia sagę Czarnej Kompanii - Glen Cooka, więc będę miała o czym pisać w najbliższych postach. dodatkowo robię prezentację dla mojego młodego, gdyż pani z naszej szkoły prosiła mnie abym dla naszej podstawówki zrobiła prezentację o Egipcie, bo dzieci nie bardzo wiedzą gdzie to. mam taki fajny program, ostatnio sb ściągnęłam, to może wstawię tutaj tą prezentację, ale myślę bardziej o tym moich własnych, bo ta o Egipcie to typowo dla dzieci, za to ja mogłabym wstawić o tych kopułach ewentualnie dzielnicach. ; ]

dobra. troszkę się rozpisałam, ale bd kończyć gdyż jestem w trakcie ciągłego pisania ZŁAMANEGO ARTEFAKTU. ; >

2 komentarze:

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d