środa, 19 września 2012

Spi myśli III - ale uproszczony

Szybka praca domowa, więc nic szczególnego. Jednak w samym sensie można dopatrzyć się czegoś ciekawego. : D

ZADANIE: NAPISAĆ O SWOICH MOCNYCH I SŁABYCH STRONACH

Każdy człowiek posiada dwie strony: mocne i słabe. Wiele cech nam przekazano, inne się w nas wykształciły. Moją słabą stroną jest brak nauki z popełnianych błędów i naiwność. Mimo to, od niedawna staram nabywać się tzw. asertywności. Zwykle jestem bierna, obojętna i leniwa co do otaczającej mnie przestrzeni. Przez pewien okres nabywałam niechcianych cech, które jednak jak wcześniej wspomniałam, staram się wyzbywać. Po pewnym czasie zaczęłam rozumieć swoją sytuacje i to był krok do "naprawy", która zmieniła całkowicie mój pogląd na świat. Mogę wydawać się  obojętna, ale dlatego iż staram się żyć w spokoju. Mimo tego, mam też cechy, które dobrze o mnie świadczą: - jestem lojalna i oddana, mój przyjaciel jest mi bardzo bliski, a jego strata bardzo bolesna. Staram się być rozsądna i pomocna. Uważam, że moje poglądy jeszcze wielokrotnie się zmienią. Również cechy osobowości, które wciąż kształtują się wraz z nowym otoczeniem.

2 komentarze:

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d