czwartek, 10 maja 2012

Czytane - "Pieśń Lodu i Ognia . Starcie Królów "

Czyli dalsze losy rodu Starków i Lannisterów. Dopiero zaczęłam, więc proszę nie oczekiwać opisu fabuły. heh.

A żeby nie było niedomówień : ja po prostu tak szybko czytam. Piszę to, aby ktoś nie powiedział, że za szybko wstawiam kolejne posty i wgl.

A tak dla lekkiego urozmaicenia wpisu, dam króciutki cytat z 5 części "Destiny . przeznaczenie" pt. "Lament Serca"  :


"Chciałam zapomnieć.
Ale serce?
Ono powiedziało mi „ N I E „ ."

I tak wgl. To mam zamiar dzisiaj zrobił już ostatni z plakatów. I on ma być najlepszy! I koniec . ; dd Ale teraz zbieram się. Na Majówkę idę.. ; p

1 komentarz:

  1. Ja również. Bo już 30 po 16. i będziesz na mnie czekać! xd Jak skończę "cały stos książek do przeczytania" to przeczytam ta ;d

    OdpowiedzUsuń

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d