piątek, 11 maja 2012

Pieśń Lodu i Ognia

Tak z trocha mi się nudzi, a wzięła mnie wena  na pisanie, więc dzisiejszą notkę poświęcę mojej ulubionej postaci z sagi "Pieśń Lodu i Ognia" Georga R.R. Martina < 3

Robb Stark.


Z jego [ jeszcze wtedy ] malutkim wilkorem - Szary Wicher. Taka dodatkowa aluzja co do wilczka. ; dd
Ale chodzi mi o to, że na początku każdy z nich miał prawdziwego szczeniaka. Później Bran, Rickon czy Arya mieli już psy husky, a Jon wilka. Jednak już wtedy wilkor Robba był komputerowy. Chodzi mi o to, że wilkory odzwierciedlały siłę ich właściciela, więc i on musiał być pokaźnych rozmiarów. ; )

Trochę jestem nieuszczęśliwiona faktem, że zginie z ręki idiotycznego Frey'a na Bliźniakach -.- ale skoro autor tak zdecydował..

Uwielbiam gościaa < 3 i tym bardziej Szary Wicher < 33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d