wtorek, 15 maja 2012

moja mała biblioteka.

Tak to teraz się nazywa. Weszłam na stronę empiku. Poczytała kilka recenzji książek. No i leciały 1 tomy każdej ciekawszej powieści. A kiedy już mi się spodobają to od razu całe sagi. ; D Jak dotąd jestem na razie w połowie "Starcia Królów". Dzisiaj nie bardzo poczytałam i nie poczytam, gdyż wczoraj była premiera 7 odcinka 2 serii "Gry o Tron"!!! Musiała go dzisiaj obejrzeć. Ale co raz mniej mam na to ochotę, gdyż nadchodzi moment, kiedy to pożegnamy się z Robbem ; (( Niestety, nie będzie mu chyba dane ujrzeć smoki. ; / A tak dodatkowa podam kilka tytułów, które sobie dzisiaj sprawiłam na e-booka:
- Dziewiąty Mag
- Jeźdźcy Smoków (od nowa cała saga)
- Achaja
- Tajemniczy Ogród (dawno czytałam, wiec jeszcze raz)

Osobiście polecam stronę polter.pl poświęconej tematyce fantasy. Tam znajdzie się wiele przydatnych recenzji. A ja na zakończenie posta dodam pewien cytat :
" TYLE KSIĄŻEK, A JA TYLKO JEDNA"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ładnie proszę o komentarzyyk. ; d